Featured Post

A Day in the Life of Batman and Robin

Batman & Robin: Rawr!

Howdy, folks! As you might all know, I’m a big fan of Batman. He rocks. He kicks ass. Hence, I took it upon myself to educate the non-fans who think that Batman and Robin are having an inappropriate relationship. What the heck is wrong with you, people? BATMAN’S NOT A PEDOPHILE! And to prove it to you, I give you…

A Day in the Life of Batman and Robin

There’s no better way to start the day than
to wake up beside your young ward.
That, and a shower together.

This is quite explainable. Batman cares about Robin so much that
he doesn’t want his young ward to get hurt.
Hence the spanking.

Note the depths of Batman’s compassion. See? He REALLY cares.
(click on image to see what Batman said)

Erm, Robin…? That’s NOT red…

Go, Robin! Dive and get… Batman’s butt?

OMG!!! Batman’s been captured by the bad guys!
Waittasec… what did Batman say?
erm… need Vaseline? I hear it’s a really good… lubricant.

So THAT’s what the lubricant was for.

…and Robin thinks up of a distraction…

And Robin demonstrates another amazing use of “Butt Fu”,
a lost form of martial arts taught to him by Batman himself.
Either that or I just discovered what Robin likes most.

Hoooo-Boy! That was one action-packed battle! Go Batman! Go Robin!

… wait …

And this is HOW they end the day.
See? Batman’s no pedophile.

*** Images taken from superdickery.

35 Comments

  1. Nelluca

    Robin is just a kid.

    I don't think Batman is gay, I see him like a daddy's Robin

    The CB times were a old ones.

  2. blahblah

    ultimate proof that batman’s gay:
    robin!

  3. hahaha. the comic strips are really funny but hey, don’t diss my favorite character batman…

  4. hahaha! asteeg!!!

  5. ade

    [Comment ID #324 Will Be Quoted Here]

    It’s scary as well. hahaha.

    [Comment ID #325 Will Be Quoted Here]

    Good point man!

    [Comment ID #326 Will Be Quoted Here]

    TSE.

    [Comment ID #329 Will Be Quoted Here]

    Hahahaha! Oo nga no!

    [Comment ID #330 Will Be Quoted Here]

    Yep.

  6. well…

    who wouldn't like batman and robin anyways huh hehe

  7. HAHAHA..this reminds me of Maritess vs. the Superfriends..

    Maritess: "Batman I think he's gay, I think he's bakla. Always hanging around with that boy Robin."

  8. batman nanaman. -.-

    ayos ba comment ko? 😆

  9. ade

    [Comment ID #310 Will Be Quoted Here]

    Yep, those are unintentional. That's what makes it funny! 🙂

    [Comment ID #314 Will Be Quoted Here]

    Erm… no comment.

    [Comment ID #315 Will Be Quoted Here]

    What about Spider-Man?

    [Comment ID #320 Will Be Quoted Here]

    Scary, I know.

    [Comment ID #322 Will Be Quoted Here]

    really now?

  10. Lol, I heard somewhere too that vaseline is a good lubricant. Haven't tried though, hehehe.

  11. disturbing!! this is seriously disturbing!!

    (specially the pic with robin and stuff on his face.) hahahah 😛

  12. Well at least Batman had the decency to cover his face due to the shame of running around with his undies worn outside. =Þ

  13. the one where robin had all the creamy white stuf on his face made me laugh so hard.

    damn.

  14. ade

    [Comment ID #317 Will Be Quoted Here]

    i'm not becoming orked out 😛 sinasakyan ko lang ang joke mo 😛

  15. HE’S NOT GAY!

    That was a joke. Don't get all orked out okay?

  16. Tam

    Batman is…. *toot*. Haha. They are lovers.

    Typical "superheroes" = brieves out!

  17. I can't believe I actually understood that smegma reference. 😐

  18. i’m obsessed with ‘em!

    haha right. :p

  19. haha! aliw masyado!!!!

  20. LOL! OMG! I guess Batman and Robin were presented differently because the previous artists were not really familiar with dynamic art. I can't believe they made Robin dive for butts, though. And I do agree with you that Batman is not a pedophile nor gay. Dick Grayson Robin, though, is questionable. Maybe the former artist of the comics has skeletons in his closet that it comes out in his work. Hmmm.

  21. ade

    [Comment ID #284 Will Be Quoted Here]

    thanks! 🙂

    [Comment ID #287 Will Be Quoted Here]

    HE'S NOT GAY!

    [Comment ID #290 Will Be Quoted Here]

    yep, robin seems to be a tad too comfortable in briefs…

    [Comment ID #291 Will Be Quoted Here]

    right on.

    [Comment ID #294 Will Be Quoted Here]

    that's ang lee's next film.

    [Comment ID #295 Will Be Quoted Here]

    dude, that's too vivid a visual picture…

    [Comment ID #296 Will Be Quoted Here]

    that explains the scales & smell then.

    [Comment ID #297 Will Be Quoted Here]

    yes… look at the pictures…

    [Comment ID #300 Will Be Quoted Here]

    NP! please use the tagboard for OT posts, thanks! 🙂

    [Comment ID #302 Will Be Quoted Here]

    i'm glad that you got a laugh out of my insanity. 😉

    [Comment ID #304 Will Be Quoted Here]

    he's not a pedophile!

    [Comment ID #305 Will Be Quoted Here]

    what?! he's an alpha male. he's straight, and definitely not a pedophile! really!

    [Comment ID #306 Will Be Quoted Here]

    i'm obsessed with 'em!

  22. Laarni

    ^ look i typed my old URL unintentionally ^

    emo? hahaha.

  23. aliw ung mga comics haha.

  24. Ade, all i can say is that i used to see batman as an alpha male.. but since knowing you, I saw him in a different light! LOL

  25. Eeew. Is it wrong to be reading all of this?!? LOL!

  26. now i'm seeing the dynamic duo in a different light. hehehe. my first laugh of the day! keep up the amusing posts, ade! 😀

  27. Ade, Thanks for the invitation. Appreciate it! Have a nice day!

  28. Nasa library ako ngayon, pwede ko kayang tignan yung mga pictures. hehehe

  29. SMEGMA POWER!!!

  30. Brokebat Mountain, eh?

  31. Like the guy from superdickery says…

    Batman's not gay! >.

  32. do you think he's a bat? a gay bat? batgay? whatever… he really doesnt know how to wear briefs properly… err maybe robin should teach him hahah…

  33. I wonder why Robin’s brief is scaly? Does it smell fishy too?

  34. Haha, I couldn't stop laughing. Astig yung comic strips.

  35. I personally don’t think Batman is Pedophile. I think he’s Gay. *lol*

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Theme by Anders Norén

%d bloggers like this: